سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09191885090

افترایو 37118
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

09191885090

افترایو 37118

نقد و بررسی مکمل هیربیاند افترایو

ویراستاری علمی توسط : دکتر شبنم فریدفر
نقد و بررسی مکمل هیربیاند افترایو

در دو دهه اخیر میلادی گرایش مبتلایان به ریزش مو با انگیزه های قابل درک به سمت درمان های طبیعی شامل مکمل های نوتریکازمتیک و تونیک های موضعی تقویت مو بسیار آمار بالایی داشته است. ما در این مقاله قصد داریم در مورد مکمل های رده بالا صحبت کنیم که در اینجا به نقد و بررسی مکمل هیربیاند افترایو که از بهترین ها است می پردازیم. لازم است تاکید کنم درمان و کنترل ریزش مو به طور کلی نیازمند رسیدگی طولانی مدت و گاها همیشگی است که عموما برای بهبود کمبود های تغذیه ای و یا بهبود بیماریهای دخیل در ریزش مو است. اما داستان پشت پرده این است که از نظر دارویی متخصصان تنها دو دارو برای بهبود آلوپسی آندروژنیک و رشد مجدد در دست دارند که دارای تاییده سازمان غذا و دارو برای تجویز است و این داروهای مجاز برای درمان آلوپسی آندروژنیک ماینوکسیدیل موضعی و فیناستراید خوراکی هستند.

چرا کسی ماینوکسیدیل و فیناستراید دوست ندارد؟

اما موضوع مورد بحث در مورد ماینوکسیدیل برای مصرف کننده ها نگرانی ها در مورد بروز عوارض جانبی همچون هیپرتریکوزیس صورت و همچنین درماتیت تماسی در درصد کمی از زنان مطرح است و در مورد فیناستراید سیستمیک نیز عوارض جانبی زیادی از جمله اختلال عملکرد جنسی، اختلال خلق و خو و سندرم پس از فیناستراید همراه با افسردگی مرتبط با آن مطرح میشود. با استناد به اینکه برای کنترل و معکوس نمودن روند آلوپسی فرد بیمار باید طولانی مدت و برای تقریبا تمام عمر از این داروها استفاده کند لذا از نظر روانی و اخلاقی این موضوع با نیم نگاهی به عوارض جانبی این داروها کمی غیر قابل پذیرش برای بیمار و حتی متخصصین است. پس بکارگیری درمان های ایمن همچون فیتوکیمیکال ها یعنی مواد موثره گیاهی و عصاره ها چه به صورت موضعی و چه به صورت خوراکی با اقبال عمومی روبرو است چون این مواد هم در استفاده دراز مدت ایمن هستند هم نیازی هم به تایید سازمان غذا و دارو ندارند.

معرفی مکمل هیربیاند افترایو

مکمل هیربیاند شاخص ترین مکمل نوتریکازمتیک شرکت افترایو امریکا است که دارای یک فرمولاسیون حرفه ای با مواد اولیه مرغوب امریکایی است که تامین کننده تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز سلامت مو برای جلوگیری از پیری مو و کمک به رشد مو سالم است. این مکمل برای بزرگسالان تولید و طراحی شده است پس برای زیر 18 سال نباید استفاده شود.

این مکمل دارای بسته بندی قوطی پلاستیکی و هر قوطی شامل 60 عدد قرص برای استفاده 30 روز است. اخطار آلرژی برای این مکمل این است که حاوی سویا است پس اگر شما به سویا آلرژی دارید و یا به طور کلی جزو کسانی هستید که منع مصرف سویا و محصولات حاوی سویا دارید بهتر است از این مکمل استفاده نکنید. معمولا زنان باردار نیز برای مصرف محصولات غذایی حاوی سویا منع دارند. مکمل هیربیاند از نگهدارنده استفاده نکرده است پس بهتر است در جای خشک و خنک نگهداری شود. این مکمل فاقد طعم دهنده و رنگ مصنوعی و کاملا دارای ترکیبات غیر تراریخته است. به زبان ساده تر این فرمول کاملا بر پایه ترکیبات گیاهی ارگانیک و کمپلکس های آنتی اکسیدانی است.

مکمل هیربیاند چه ویتامین هایی را تامین میکند؟

هر دو عدد قرص هیربیاند تامین کننده 3 هزار میکروگرم ویتامین آ است که در میان رقبا کاملا بی رقیب است. ویتامین سی که تامین میکند 250 میلیگرم به ازای دو عدد قرص است که نسبت به رقبا 5 تا 10 برابر بیشتر است. ویتامین های گروه ب که در مجامع علمی هشت عدد در نظر گرفته میشود، اما اگر ما بخواهیم برای درک بهتر ویتامین های گروه ب را به صورت غیر رسمی 12 گانه در نظر بگیریم شاید بهتر بتوانیم میزان دوز تامین شده توسط این مکمل را ملموس تر توصیف و اعلام کنیم. ئر سیستم غیر رسمی ما ویتامین های ب 4 و ب 8 و ب 10 را به ترتیب کولین، اینوزیتول و پابا در نظر میگیریم.

مکمل هیربیاند افترایو مجموعا چیزی حدود 905 میلیگرم از 11 ویتامین از گروه ب را تامین میکند اما اون ویتامین دوازدهم که تامین نمی شود خود ویتامین ب 12 است به زبان ساده تر هیربیاند ب 12 ندارد البته این موضوع نباید یک عیب در نظر گرفته شود چون در مطالعات روی افراد دارای ریزش مو دیده نشده است که کمبود ب 12 داشته باشند. شاید عدم وجود ب 12 در مکمل فیتو نیز گواه مستندی بر این موضوع باشد. البته از نظر تئوری و روی کاغذ ممکن است کمبود ب 12 باعث کمبود اکسیژن رسانی به فولیکول شود و در روند تکثیر و سلامت فولیکول مو اختلال ایجاد شود.

میزان تامین ویتامین های گروه ب توسط قرص های هیربیاند به حدی جالب توجه است که رسما هیچ رقیبی در مارکت جهانی ندارد. شاید چیزی که برای شما جالب تر از بقیه مکمل های تقویت مو باشد اون سه ویتامین ب غیر رسمی است یعنی اینوزیتول و کولین و پایا که ما در مقاله ای قبل از این به موضوع ” نقش اینوزیتول و کولین در درمان ریزش مو ” پرداختیم که میتوانید مطالعه کنید. تایمن این دو توسط مکمل هیربیاند نیز تقریبا در مارکت نوتریکازمتیک برای سلامت مو بی رقیب است. در مورد پابا باید گفت که هیربیاند یکی از تامین کننده های خوب این ماده در بازار است البته در مکمل های ترند این ماده کمتر دیده میشود. پابا یکی از مواد مفید برای مو است که جذاب ترین آن شاید برای شما پیشگیری از سفیدی مو باشد.

مکمل ریزش مو ارثی هیربیاند

فرمولاتور های طراح هیربیاند در این فرمول از سه ماده معدنی استفاده کرده اند که شامل زینک به فرم آمینواسیدی، کلسیم به فرم کربنات محلول در آب و مس به فرم پیکولینات است. زینک این مکمل دقیق همان فرم زینک مکمل فیتو است که دارای جذب بسیار عالی و فراهمی زیستی بالا و تحمل گوارشی بالا است. به زبان ساده تر وقتی زینک به فرم آمینو اسیدی باشد در روده شما با سایر مواد معدنی اصلا رقابت نمیکند و کامل به صورت دست نخورده جذب میشود. پس اگر قبلا کسی به شما اطلاعات اشتباه داده است و الان شما بر اساس اطلاعات نا کافی دارید پیش خودتان فکر میکنید که این چه مکمل بدرد نخوری است که زینک را کنار کلسیم گذاشته است، وقت آن فرا رسیده که مرجع تقلید خود در زمینه علم نوتریکازمتیک را تغییر دهید. اگر دقت کنید فرم مس در هیربیاند پیکولینات مس است که آن هم فرم با جذب بالا است و در کنار زینک به خوبی جذب میشود. مس برای بهبود سلامت پوست سر و عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن در کنار زینک بسیار عالی است.

مکمل هیرباند فاقد سلنیوم است و این نمیتواند مورد انتقاد قرار گیرد چون اولا کمبود سلنیوم کمتر اتفاق می افتد و دوم اینکه مصرف زیاد مکمل های حاوی سلنیوم میتواند ایجاد مسمومیت با سلنیوم نماید که عوارض ناخوشایندی دارد که میتوانید با یک جستجوی ساده در مقالات معتبر در مورد آن اطلاعات کسب کنید. سلنیوم دقیقا یکی از آن اهرم هایی است که منتقدان مکمل های ریزش مو آن را علم میکنند و با کلی گویی ناشیانه ای اظهار میکنند که مصرف زیاد مکمل های تغذیه ای باعث ریزش مو بیشتر میشود. مکمل هیربیاند حاوی 8 میلیگرم ویتامین ایی است و در این مورد با مکمل فیتو برابری میکند و این بهینه ترین دوز است چون ویتامین ایی هم دقیق نباید در روز زیاد استفاده شود.

برای مثال افراد مبتلا به ریزش مو و حتی افرادی که کاشت مو انجام داده اند باید مراقب باشند که شما اگر از مکمل هایی مانند هیربیاند و یا فیتو استفاده میکنید به هیچ عنوان نباید مکمل ویتامین ایی جداگانه استفاده کنید مگر اینکه یک ورزشکار حرفه ای باشید که در روز تمرینات پر فشار و سخت مقدار کمی ویتامین ایی با دوز بالاتر استفاده کنید.

ترکیبات ویژه در مکمل هیربیاند

مکمل هیربیاند با احتساب اینوزیتول و پارا آمینو بنزوئیک اسید یا همان پایا که در بالا جزو ویتامین های گروه ب در نظر گرفتیم، دارای ده ماده موثره اختصاصی برای بهبود سلامت مو است. شاید مهمترین این ده ماده عصاره سائوپالمتو باشد که با غلظت 10:1 به میزان 125 میلی گرم وجود دارد. اگر بخواهیم خیلی ساده توضیح دهیم این یعنی هر دو عدد قرص هیربیاند حاوی 125 میلی گرم عصاره قوی سائوپالمتو است که این میزان معادل 1250 میلی گرم پودر میوه خام سائوپالمتو است.

مکمل هیر بیاند حاوی سیلیس به صورت عصاره 70 درصد بامبو به میزان 40 میلی گرم است که نقش مهمی در سلامت مو رشد موی سالم و رفع نازک بودن تار مو دارد. موردی که میتواند با سیلیس بامبو اثر هم افزا داشته باشد وجود 100 میکروگرم ال سیستین است که اگرچه به نظر کم است اما کافی و استاندارد است. در جدول زیر لیست ده ماده ویژه مکمل هیربیاند را میتوانید مطالعه نمایید.

نام ترکیبدوز ماده به ازای دو قرصنیاز روزانه RDA
* لیست ده ترکیب اختصاصی در مکمل هیربیاند
سیلیکا (بامبو 70% عصاره)40 میلی گرممشخص نشده
اینوزیتول250 میلی گرممشخص نشده
PABA (پابا)100 میکرو گرممشخص نشده
ال سیستین100 میکرو گرممشخص نشده
متیل سولفونیل متان MSM50 میلی گرممشخص نشده
برگ جینکو بیلوبا (عصاره 24 درصد)30 میلی گرممشخص نشده
میوه سائوپالمتو ( عصاره 10:1 )125 میلی گرم مشخص نشده
پوست درخت گیلاس آفریقایی (عصاره 5:1)100 میلی گرممشخص نشده
برگ چای سبز ( عصاره 98 درصد)50 میلی گرممشخص نشده
هسته انگور ( عصاره 95 درصد )50 میلی گرممشخص نشده
hairBeyond

سوالات متداول نقد و بررسی مکمل هیربیاند افترایو

Frequently Asked Questions

شبنم فریدفر

Cosmetic Pharmacist
آرتان آخری

آرتان آخری

Cosmetic Chemist
آیا هیربیاند DHT بلاکر است؟

بله هیربیاند حاوی قوی ترین ترکیبات با دوز مناسب و فراهمی زیستی بالا برای مهار نمودن آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و ممانعت از تبدیل تستوسترون به DHT است. 

مکمل هیربیاند چه کاربردی دارد؟

مکمل هیربیاند برترین مکمل برای رشد و تقویت مو برای رفع ریزش مو آندروژنیک و تلوژن افلوویوم در امریکا است که دارای یک فرمول حرفه ای و با مواد با درجه کیفی بالا امریکایی تولید شده است.

عوارض جانبی مکمل هیربیاند چیست؟

مکمل هیربیاند یک فرمول حرفه ای است که در صورتی که بیشتر از میزان دو قرص توصیه شده مصرف نشود نمیتواند هیچ عوارضی برای مصرف کننده داشته باشد. در صورت مصرف بیشتر از دو قرص در روز ممکن است با عوارض جانبی خفیف مواجه شوید. 

چه کسانی نباید هیربیاند مصرف کنند؟

خانم های باردار و یا در حال شیردهی نباید از مکمل هیربیاند و سائوپالمتو شرکت افترایو استفاده کنند. همچنین افرادی که برنامه جراحی دارند به دلیل اینکه سائوپالمتو بند آمدن خون را کند میکند و ممکن است باعث خونریزی اضافی شود نباید از این مکمل استفاده کنند. سعی کنید اگر جراحی دارید از 2 هفته قبل مصرف مکمل را متوقف کنید. مکمل های افترایو کلا برای بزرگسال است و افراد زیر 18 سال نیاید استفاده کنند. افزاد به بیماری تیروئید و افراد حساس به ترکیب سویا از این مکمل استفاده نکنید. افراد دائم الخمر با مصرف الکل بالا و حتی افراد سیگاری شدید بهتر است از این مکمل استفاده نکنند و به سمت مکمل سائوپالمتو بروند.

آیا مکمل هیربیاند تستوسترون را تنظیم میکند؟

مکمل هیربیاند حاوی عصاره سائوپالمتو در کنار زینک است که با توقف فرایند تجزیه تستوسترون به محصول جانبی آن یعنی دی هایدروتستوسترون عمل میکند. DHT مولکول دخیل در ریزش مو آندروژنیک است. بنابراین هیربیاندکمک میکند که سطح تستوسترون در تعادل بماند و DHT کمتر و کمتر تولید شود در نتیجه هر نوع ریزش مو که به صورت آندروژنیک خود را نشان دهد کنترل و حتی معکوس میشود.

آیا مکمل هیربیاند به رشد مو هم کمک میکند؟

بله هیربیاند کاملا شبیه به مکمل سائوپالتو و حتی بهتر از آن با معکوش نمودن روند ریزش مو ناشی از DHT و در نتیجه معکوس نمودن آتروفی فولیکول مو ، مجددا مو را به رشد مجدد تشویق میکند و همزمان با کاهش التهاب، بهبود سلامت پوست سر و تامین تمامی ریز مغذی ها و ویتامین های مورد نیاز فولیکول مو و تار مو شرایط را برای رشد بهتر تار موی قوی تر و سالم تر فراهم میکند. 

آیا میتوان همراه با فیناستراید از هیربیاند استفاده کرد؟

خیر شما نباید همزمان با فیناستراید خوراکی از مکمل هیربیاند نیز استفاده کنید. برای راهنمایی در مورد جایگزینی حتما همزمان با ما و پزشک متخصص خود در تماس باشید.

آیا هیربیاند با ماینوکسیدیل تداخل دارد؟

خیر شما میتوانید همزمان با مصرف هیربیاند از ماینوکسیدیل خود به طور منظم استفاده کنید و هیچ تداخلی وجود ندارد.

آیا میتوان روزانه یک قرص مصرف کنیم؟

هیچ وقت در اوج ریزش مو و یا در زمانی که شما برای تقویت رشد تار مو تلاش میکنید نباید مصرف دو عدد قرص در روز را به یک عدد کاهش دهید.  اما ممکن است زمانی که همه شرایط مطلوب به نظر برسد مصرف را به روزانه یک عدد کاهش داد.

آیا دوز بالای ویتامین آ در هیربیاند خطرناک است؟

خیر ویتامین آ در مکمل هیربیاند به فرم بتاکاروتن است و میزان مجاز روزانه بتاکاروتن کاملا با ویتامین آ متفاوت است. به زبان ساده تر هیچ میزان مجاز توصیه شده ای برای بتاکاروتن تعیین و ثبت نشده است اما یک معیار بنام UL وجود دارد و دوز بتاکاروتن در هیربیاند  بر اساس حد قابل تحمل روزانه یعنی UL آن 3000 میکروگرم در نظر گرفته شده که برای بزرگسالان بدون مشکل است. 

چرا هیربیاند کلسیم داره و چه ربطی به مو دارد؟

فولیکول موهای ما به کلسیم و ال سیستئین برای طول فرایند تولید و رشد تار مو و ساقه مو نیاز دارد. این موضوع مرتبط با یک ژن بنام S100A3  است که برای تشکیل پروتئین اتصال دهنده کلسیم روی فولیکول مو رمزگذاری میشود. این ژن غنی از ال سیستئین است. بیان این ژن در سلول های فولیکولی در فرایند تمایز به سلول های خاص تر مورد نیاز برای تشکیل ساقه مو رخ میدهد. بنابراین این پروتئین اتصال دهنده کلسیم نیز در تشکیل موی جدید نقش دارد.

مکمل تقویت مو هیربیاند
10 % تخفیف
HairBeyond Afterave
قیمت اصلی 2,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,980,000 تومان است.
مکمل سائوپالمتو
10 % تخفیف
Saw Palmetto Afterave
قیمت اصلی 2,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,890,000 تومان است.

لطفا اگر مقاله برای شما مفید بوده به آن امتیاز دهید:

4.7/5 - (8 امتیاز)

18 نظر در “نقد و بررسی مکمل هیربیاند افترایو

  1. داوود گفت:

    درود ، آیا داشتن سنگ کلیه مانع مصرف قرص هیربیاند یا فیتو میشود ؟؟

    1. آرتان آخری گفت:

      سلام و درود بر شما، خیر این موضوع باعث منع مصرف این دو مکمل نمیشود و به هم ارتباطی ندارند. با تشکر

  2. نگین گفت:

    سلام میگم این قرص چاق کننده نیست من فعالیت بدنی کمی دارم ویه کم تپل هستم تازه وزن کم کردم میترسم استفاده ازاین مکمل بازهم وزنم بالابره

    1. آرتان آخری گفت:

      سلام خیر چاق کننده نیست و کلا اثری روی موضوع چاقی ندارد. با تشکر از شما

  3. فاطمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    مکمل هیربیاند اثری روی اشتها و فشار خون داره؟

    1. آرتان آخری گفت:

      سلام وقت شما بخیر، خیر هیربیاند روی این موارد اثر منفی ندارد بلکه مفید هم هست چون به شدت ضد پیری بدن است. با تشکر

  4. مرتضی گفت:

    سلام ازکجا بدونم موهام میریزه

    1. آرتان آخری گفت:

      سلام یک روبالشی نخی سفید بگیرید و شب ها قبل خواب قیمت طلا و سکه و ارز رو چک کنید و بخوابید. صبح رو بالشی رو چک کنید اگر تعداد تار موهای ریخته شده سه الی 4 تا دونه بود پس مشکلی نیست. اگر بیشتر بود ریزش مو دارید. با تشکر

  5. امین همتی گفت:

    سلام،من تقریبا ۲ ماهه دارم از هیر بیاند استفاده میکنم، ریزش موی ارثی دارم. شقیقه ها و پشت سر خالی شده میخوام بدونم تا کی باید مصرف کنم؟ و اینکه به نظرم تا الان تغییری اتفاق نیافتاده! چه زمانی میتونم تغییراتو ببینم؟

    1. آرتان آخری گفت:

      سلام آقای همتی عزیز شما باید چشم بسته مکمل و تونیک را ادامه دهید این یک قانون است. هیربیاند را 90 روز تکمیل کنید بعد سائوپالمتو را شروع کنید و هر شب تونیک آناگین را بزنید. شامپو هم سعی کنید از توی سایت متناسب با نوع پوست سر انتخاب کنید. در ریزش ارثی شرایط جوری است که همیشه باید مکمل مصرف کنید و تونیک هم بزنید. حتی اگر شما بخواهید راه حل دارویی را پیش بگیرید باید ماینو کسیدیل و فیناستراید را تا آخر عمر ادامه دهید. تاکید میکنم اگر شما این و پلان را ول کنید طاسی حتمی است ولی اگر ادامه دهید به مرور جلوی طاس شدن گرفته میشه و درصد زیادی از موها رشد خواهند کرد. درصد موفقیت در ماه به ژنتیک هر فرد بستگی دارد پس نا امید نشوید. هر موقع نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید میتوانید از وبلاگ سایت کمک بگیرید و یا با ما در تماس باشید. با تشکر

  6. ویدا قوطاسلو گفت:

    ببخشید رشد مجدد هم داره

    1. آرتان آخری گفت:

      سلام و درود بر شما / بله این مکمل های قرار است با پیشگیری از ریزش مو، موهای شما را با سرعت بیشتری ببرند به فاز رشد که شما موهایی سالم تر در رشد مجدد داشته باشید. با تشکر

  7. خانم x گفت:

    سلام برای ریزش موی ارثی و هورمونی در خانمها مکمل هیربیاند بهتر است یا پریورین؟ و اینکه من فیناستراید مصرف میکنم و فرمودین تداخل داره باید با داروی دیگه ای جایگزین بشه؟

    1. آرتان آخری گفت:

      سلام اگر ریزش موی شما الگوی مردانه است و دارید فیناستراید میخورید پس بهتر است فیتو مصرف کنید. اگر الگوی شما زنانه است همانند آنچه در مقاله نقد وبررسی مکمل پریورین توضیح داده ایم میتوانید پریورین مصرف کنید. البته بعید است زنانه باشد چون دکتر بهتون فیناستراید داده است. پس فیتو برای شما بهتر است نه هیربیاند و سائوپالمتو. هر زمان فیناستراید نباشه میتونید هیربیاند و سائو استفاده کنید. با تشکر

  8. افسانه گفت:

    سلام این مکمل با داروهای ضد افسردگی تداخل ندارد؟

    1. آرتان آخری گفت:

      سلام خانم افسانه / خیر تداخی ندارد. هیربیاند یک مکمل شبیه به مولتی ویتامین است و با فاصله از سایر داروهایی که پزشک به شما داده اند مصرف کنید با چیزی تداخل نخواهد داشت. با تشکر

      1. سلطانی گفت:

        سلام وقت شما بخیر.
        برای ریزش موی ارثی مردانه سن ۲۵ آیا فیتو مناسبه یا هیربیاند یا موارد دیگه؟

        1. آرتان آخری گفت:

          سلام و درودبر شما، برای ریزش ارثی قطعا هیربیاند و سائوپالمتو از فیتو مناسب تر است. با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کند شدن متابولیسم با افزایش سن
کند شدن متابولیسم علت اصلی افزایش وزن است که خود این روند کاهشی با افزایش سن طبیعی است اما میتوان با یک سبک زندگی صحیح شامل تغذیه سالم و برنامه ورزشی این روند کاهشی را مهار کرد.
Picture of سهیلا عباسی
سهیلا عباسی

1 ماه قبل

نقش گیاه بشقابی یا سنتلا آسیاتیکا در زیبایی
عصاره سنتلا آسیاتیکا در زیبایی چه در صنعت کازمتیک و چه در صنعت نوتریکازمتیک کاربردهای فوق العاده ای دارد. این گیاه به علف طول عمر مشهور است که خواص ضد التهاب و بهبود دهنده سلامت روان دارد.
Picture of اعظم اسدی
اعظم اسدی

1 ماه قبل

نقش آلفا لیپوئیک اسید در زیبایی
آلفا لیپوئیک اسید یک اسید چرب آنتی اکسیدان است نادیده گرفته شده که به قویترین آنتی اکسیدان در جهان شهرت دارد و نقش بسیار مهمی در سلامت عموم بدن و مقابله با پیری درونی دارد.
Picture of آرتان آخری
آرتان آخری

2 ماه قبل

نقش پودر ساقه و سیلیس بامبو در زیبایی
سیلیس نه تنها نقش اساسی در تشکیل کلاژن دارد، بلکه مسئول آنزیم های هیدروکسیلاسیون مورد نیاز برای سنتز کلاژن است که استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست شما را بهبود می بخشد.
Picture of سهیلا عباسی
سهیلا عباسی

4 ماه قبل

نقد و بررسی مکمل بیوتی الگوریتم افترایو
زیبایی از درون شروع میشود. بیوتی الگوریتم یک مکمل زیبایی است که پوست، مو و ناخن های شما را از درون تغذیه و با پیری مقابله میکند تا به زیبایی پایداری دست پیدا کنید.
Picture of سهیلا عباسی
سهیلا عباسی

4 ماه قبل

راهنمای جامع ماینوکسیدیل
محلول ماینوکسیدیل یک درمان همه کاره و موثر برای ریزش مو است. توانایی آن در تقویت رشد مجدد مو و جلوگیری از ریزش بیشتر مو، آن را به یک انتخاب پیش فرض توسط متخصصان تبدیل کرده است.
Picture of آرتان آخری
آرتان آخری

4 ماه قبل

نقد و بررسی مکمل تقویت مو پریورین بایر
مکمل تقویت مو پریورین بایر یک مکمل تغذیه ای برای رفع کمبودهای تغذیه ای در اختلالات هورمونی رشد مو و کنترل ریزش مو الگوی زنانه (FPHL) ساخت آلمان است.
Picture of آرتان آخری
آرتان آخری

6 ماه قبل

راهنمای عملی کاهش اشتها و گرسنگی
پرخوری (دریافت کالری بالا) و ارتباط آن با چاقی یکی از پیچیده ترین و چالش برانگیزترین مسائل در مراقبت های بهداشتی امروزی است. اینجاست که یک سرکوب کننده طبیعی اشتها می تواند کمک کند.
Picture of سهیلا عباسی
سهیلا عباسی

6 ماه قبل

نقد و بررسی کلاژن ساینس افترایو
کلاژن ساینس نام مکمل نوتریکازمتیک حاوی کلاژن هیدرولیزه گاوی نوع I و III به علاوه ژلاتین گاوی نوع B تولید و طراحی شده توسط شرکت افترایو اسنشیالز امریکا است.
Picture of آرتان آخری
آرتان آخری

6 ماه قبل

نقد و بررسی مکمل سائوپالمتو افترایو
از مکمل سائوپالمتو برای کمک به کنترل و درمان اختلالات ادراری مرتبط با بزرگ شدن غده پروستات، همچنین درد مزمن لگن، میگرن و ریزش مو آندروژنیک استفاده میشود.
Picture of آرتان آخری
آرتان آخری

6 ماه قبل

نقد و بررسی مکمل ویت مث پلاس
مکمل ویت مث یک فرمول پیشرفته و راه حل قوی برای حمایت از کاهش وزن و بهبود عملکرد کلی بدن و همچنین یک تقویت کننده متابولیسم برای بهبود انرژی، اصلاح توده بدنی و داشتن شکم تخت و بدون چربی است.
Picture of سهیلا عباسی
سهیلا عباسی

8 ماه قبل

درمان ریزش مو ناشی از سندرم تخمدان پلی کیستیک
زندگی با سندرم تخمدان پلی کیستیک یا تنبلی تخمدان می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص که می تواند علائم متعددی از جمله افزایش وزن، آکنه و مشکلات مو را ایجاد کند.
Picture of سهیلا عباسی
سهیلا عباسی

8 ماه قبل

سبد خرید
فروشگاه
منو
حساب من
0 مورد سبد خرید